SVAR PÅ TAL

Gillar du Jake's pappa? - om jag ska va riktigt ärlig så nej JAG HATAR HAN hatar han för han gör såhär mot min son , skiter i han totalt ! Hej! Jag undrar hur det går nu med JAke och hans pappa? Kommer ni överens och så nu efter allt som hänt innan och så? :) '- det går inte bra . vi kommer inte överens. jag försöker prata med han oh va mogen oh så, men har gett upp nu för han bara bråkar oh kallar mig saker oh skiter totalt i jake . han tar inte sitt ansvar alls ,. han har inte träffat jake på snart 3 månader , han frågar inte ens hur han mår eller hur de gick när vi va på sjukhuset , han bryr sig helt enkelt inte. men jag lägger ner all min energi på jake , vi klarar oss bättre utan han :) han är ett stort jävla svin, känns hårt att säga men så äre :) Vad använder du för preventilmedel? Vet ämligen inte vad jag ska anävnda - jag använder mini-piller :), tycker dom är jätte bra om man är noga med att ta varje dag :) men jag hoppas att killen går med på en bebis till nu så jag kan sluta med dom ;) hähä hoppas ni vart nöjda med svaren :) ni kan fortsätta ställa frågor för svararändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0