Svar!

Har fått lite frågor så här kommer svaren ,, DU SKA FÖRKLARA VAD SOM HÄNT UNDER TIDEN - har gjort slut med min sons pappa pga han va elak mot mig . Och inget bra för Jake. Har skaffat en ny kille som har en dotter . Har eller ah ska flytta hem till mamma :p VADÅ KÄMPAT FÖR OCH BEHÅLLA DITT BARN? - jakes pappa och farmor har hittat på lögner för att jag ska förlora Jake , tex att jag slår/ skadar Jake .ger han ingen mat . Är på fest varje dag med Jake ,och alltingen . Som verkligen inte stämmer. Så är just nu på ett utrednings hem (Elisabethgården) för och bevisa att det inte stämmer, ska va här 8 veckor till , så aja nu vet ni det :) HUR TYCKER DU ANNARS MAMMA LIVET FUNKAR.- jo det funkar bra :) är helt underbart att vara mamma . Går inte att beskriva med ord :) har fått en lugn pojke oxå :) han gråter nästan aldrig. Vill han ha mat så tutar han på sina kläder :) .jao så har fått ett underbart barn :) mamma är verkligen det underbaraste att vara . Skulle aldrigbytta ut det mot något :) går verkligen inte tt beskriva ! Största lyckan är det iallafall :') ÄR DU 96:A ELLER 95:A ?- Jag är 95:a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0