turn around

10 favoriter
färg: svart, rosa och vit
mat: taco oh pannkakor
band: lyssnar på allt just nu!
film: många!
bok: vene
sport: ridning :)
årstid: SOMMAR
veckodag: fredag och lördag
tid på dygnet: gärna kvällarna med daniel

9 nuvarande
humör: Trött och uttråkad
smak: jordgubbar 
kläder: bh,trosor, linne
skrivbordsunderlägg: bil
nagel-färg: turkos och lila
tid: 03.30
omgivning: vardagstummet
irritationsmoment: vene
tankar: åh massa hemska!
8 första
bästisen: robin
internet-nick: facebook

husdjuret: hund 
piercingen: öronen
kärleken: roberto
musiken: spice girls 
bilen:  eh kan jag få bli 18 först?
kyssen: oj när jag va 12

7 senaste
cigaretten: ingen?
drycken: oboy
bilturen: några dar sen
cd-skivan: ingen
teve-programmet: pineas och ferb
hånglet: idag ;)
slagsmålet: vene ;)
6 har-du-någonsin
varit kär i en kompis: näe
brutit mot lagen: haha japp, men säger inte
! vad ;)
pratat med polisen för något du har gjort: japp,
nakenbadat: eh ja  ;)
varit med på teve: ahh
kysst en främling: oja,
5 vem
pratade du med senast: i telefon så va det morfar :) 
saknar du nu: daniel och min morfar
gick du på bio med sist: bror min
ringde du senast: mamma?´
ska du träffa imorgon: `daniel rolf ? mamma syskon ? :)
4 saker (en på varje)
du gjorde igår kväll: sov
du kan höra just nu: tvn
du inte kan leva utan: jake och daniel och min familj
du gör när du är uttråkad: gör sånt här skit
3 människor (en på varje)
som du kan berätta allt för: Mamma
som du hatar: daniel när han bråkar med mig!
som du tycker är snyggast: mig själv  :)
2 antingen-eller
svart eller vitt: vitt
varmt eller kallt: VARMT
1 valfri mening:

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0