Dag 1

jag heter Michelle ellinor kristina persson johansen . jag är 15 år blir 16 den 15 juli :)
är född i underbara skåne i malmö :) flyttade därifrån när jag va 12 år
bor hos min mamma i södra vi . men flyttar hemifrån med min 20 åriga pojkvän någongång i början av juli ungefär  :)
jag har 3 bröder  .martin som är 12 . aleksi som är 7 och lille kimi som är 5 :) . min pappa bor i Malmö . träffar han nästan aldrig . för han är en idiot ! så kan typ säga att jag inte har en pappa :/  aja hemma hos han har jag då en lillasyster som är 8 tror jag?? träffar aldrig henne tyvärr :(  på fritiden brukar jag bara sitta hemma och glo eftersom jag hoppat av skolan . gjorde de i 7:an pga privata saker . mina intressen är att laga mat umgås med min underbara pojkvän .
min familj och kompisar ! . älskar hästar och att rida ;) Hrm  vad finns det mer att berätta ?. mina idoler är allt från eminem till lars vinnerbäck :)  och chris medina (LLL) <3 <3 <3 <3
mina absolut favorit filmer är skräck :) skräck oh komedi skräcker då :)
jag väntar just nu ett barn . går in i v.35 nu :) så inte så långt kvar . och dom tror de är en pojke :)
Miiin lille jake :)
ah kommer inte på mer nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0