Tröött cheey

hellu :) , sitter i soffan kollar tv och myser med en kattunge som bara vill leka :p ,men men . åt frokust för ett tag sen ! ,
blir västervik nu vid 2 jag och älsklingen ska köpa en LCD tv :) , ;) ,sen köpa mat och sånt få se vad man mer hittar :) ,
har nte bloggat fören nu pga flytten och så :) , men nu är allt klart :) ,
iallafall ingen bebis än ! . en vecka kvar bbara till utsatt tid !  tror tyvärr jag kommer gå över :( ,buhuh
tror inte bebis tycker om mig och sin papap :p därför han stannar där inne ;)
heheh. jadu vad ska jag mer skriva? . får nog min nya tele imorgon eller något :D . och igår sa mamma att hon betalar den för och va snäll :) , gull hon är ju ;) , hehe ah och magen bara växer och växer :p både jag och daniel får inte plats i dubbelsängen längre XD . tur de finns sova till han då :P . stackaren;)
oh imorgon blire in till vimmerby och ta fler blodprover ju :/ , hatar de:/
men men fixa sig  så man blir klar kanske ? ;)
pusshejj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0