pulserande armar :(

tillbaka från MVC !
åkte ju in vid halv åtta men skulle va där nio . fick komma i ndirekt när jag kom hem så tog tio bussen hem
sov ett par timmar men nu bloggar jag :)
jävla barnmorska jag fått -.-  min är på semester så har vikarie .jag sa till henne att jag måste gå ner till labbet och ta  blodprover för dom kan inte där . men hon lyssna inte . först tryckte hon in nålen i vänster arm inget blod . sen höger . inget blod där heller . sen vänster igen och så sitter och och gräver med nålen efter blod:/ inget kommer  . sen höger och gräver där med . men inget blod! så fcik gå ner till labbet sen . helt yr och svim färdig .mina armar pulserar och de rycker i dom hela tiden! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj  iaallafall blodproven åker akut till vsterviik . sen skulle dom ringa mig innan 5 i kväll eller imorgon bitti ?  aja nyss ätit köttbullsmacka och dryckit oboy , sen va fritz här och lämnade nycklen till min och daniels nya lägenhet:) så blir flytt i helgen :)
aja pusshejj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0