ingen bebis

heejj bloggen :)
vart inte inlagd . men va i västervik hela dagen och  . prover ultraljud ctg och allting :)såg ut som bebis vinkade till mamma på ultraljudet :') hehe gulligt
allt va bra med bebis :) skönt oh höra men inte med mig tyvärr :/ :// och dom sa att jag måste till mvc på kontroller två dagar i veckan nu sista tiden ;/ drygt ! jag som inte ens bor nära utan måste åka buss och de går nästan aldrig buss :(
köpte med lite grejer från rusta i västervik och  hittade lite kläder till bebis från busfrön ! och ät på corner  iallafall . va i nya lägenheten idag ocjh lämnade lite lådor. tar de sista imrgon :) , sen kan vi flytta in.'!
skönt att bebis inte kommit än så man blir klar med allt :)
och imorgon kommmr min mamma hem från malmö :D :D saknat henne otroligt mycket :(
älsklingen är på jobbet nu iallafall . har nyss varit och handlat . blir  kyckling med vitlöksbaguette idag :)
Mumma !
sitter just nu och dricker en hallonsoda och äter nektarin :) ,
ja vad mer ska jag skriva? tar bilder på lägenheten sen när vi är helt klara ;) ,
pusssheejj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0